Ace Translator: Terjemahkan Bahasa Dunia

Your comment You are on Fakta Edit posts?
Menyusul lagi dgn sebuah perisian yg agak ringkas tetapi amat besar fungsinya. Bilamana kita menjelajah alam maya, kita akan temui berbagai jenis bahasa. Yang pastinya kita takkan mampu nak faham kesemua bahasa tersebut. Lebih malang lagi bila tersinggah di laman China, Jepun, Spain dan seumpamanya..haram satupun kita tak faham!


Demi merungkai sedikit sebanyak masalah tersebut kita perkenalkan Ace Translator kpd semua. Menyokong 64 bahasa di dunia dgn 41 bahasa yg boleh ‘bercakap’ (text-to-speech). Di samping memahami terjemahan bolehlah belajar pula cara sebutannya. Menarik tak?




Tambah menarik lagi Ace Translator juga menyokong Bahasa Melayu. Sedia maklum tidak banyak perisian yg boleh menyokong bahasa kita. Walaupun AceTranslator bukanlah 100% sempurna tapi memadailah memahami sedikit terjemahan daripada langsung tak faham apa-apa.


Sayugia di ingatkan persisian ini hanya boleh di gunakan dgn talian internet. Untuk yg berminat, di sini kita kongsikan siri terkini Ace Translator versi mudah alih ( portable).


Di ujicuba: Windows 7 Ultimate SP1 x32


Klik -> AceTranslator 9.2.0.616 ©pr67am™201110


Kata laluan: pr67am 
Credit
« Previous
 
Next »
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...